Remontti ei aina suju odotusten mukaisesti, mutta yleensä asiat selviää nopeasti. Kun remontin tilaajan ja urakoitsijan välillä on erimielisyyksiä mm. remontin sisällöstä tai lopputuloksen laadusta, tai remontti viivästyy, suosittelemme ensisijaisesti pyrkimään ratkaisemaan erimielisyydet neuvottelemalla.
Havaituista ongelmista on aina tärkeää tehdä kirjallinen reklamaatio urakoitsijalle.
Asian käsittely on siis hyvä aloittaa aina kirjallisella reklamaatiolla, jossa käsitellään havaitut ongelmat ja vaatimukset tilanteen korjaamiseksi.
Kuluttajaneuvonnan reklamaatioapuri auttaa reklamaation tekemisessä: Reklamaatioapuri
Urakkamaailman sähköisen remonttisopimuksen osapuolia sitovat rakennusalan yleiset kuluttajasopimusehdot, joita kannattaa käyttää tukena ratkaisun löytämisessä.
Lue lisää: Sopimusehdot
Kuluttajaneuvonnan ohjeet löytyvät täältä.
Urakkamaailman Remonttiturva on suunniteltu suojaamaan remonttisi onnistumisen.
Lue lisää: Remonttiturva
Urakkamaailma ei ole urakkasopimuksen osapuoli, mutta asiakaspalvelumme auttaa mielellään, jos sinulla tulee kysyttävää tai epäselvyyksiä remonttiisi tai urakoitsijan toimintaan liittyen. Pyrimme myös auttamaan osapuolia tyydyttävän ratkaisun löytämisessä. Jätä viesti asiakaspalveluumme täältä.
Kommentit
0 kommenttia
Kommentointi on poistettu käytöstä.